Vo firme Mgr. Marianny Sivčovej pristupujeme k účtovníctvu komplexne a tak svojim klientom dokážeme ponúknuť nielen vedenie jednoduchého i podvojného účtovníctva, ale i viac ďalších súvisiacich služieb, ako je ekonomické poradenstvo alebo mzdová agenda. Sme tu, aby sme pre Vás vytvorili kombináciu, ktorá Vám bude maximálne vyhovovať a ktorá Vaše podnikanie pomôže posunúť dopredu. Aby sme sa na takom balíčku služieb dohodli, stačí sa nám ozvať a dohovoriť sa s nami na termíne osobnej schôdzky. Budeme sa na Vás tešiť!
Podvojné a jednoduché účtovníctvo
Vedenie účtovníctva tvorí hlavný pilier ponuky našej spoločnosti. Pre drobných živnostníkov, zabehnuté spoločnosti, ale i občianske združenia a neziskové organizácie starostlivo vedieme všetku evidenciu a dokumentáciu a o svojich výsledkoch ich pravidelne informujeme. Akú formu výstupu by naša práca mala mať a akým spôsobom nám budete odovzdávať doklady na spracovanie, je len na Vás, my sa vždy snažíme prispôsobiť Vašim potrebám a možnostiam. Pri vedení jednoduchého aj podvojného účtovníctva používame osvedčený software a samozrejmosťou je pre nás vecná i formálna korektnosť našich záznamov.
Podvojné účtovníctvo zahŕňa mimo iné:
- spracovanie účtovných dokladov
- vedenie účtovného denníka a hlavnej knihy
- evidenciu majetku
- evidenciu zásob
- spracovanie ročných závierok
- rekonštrukciu účtovníctva
Vedenie jednoduchého účtovníctva zahŕňa:
- spracovanie účtovných dokladov
- vedenie peňažného denníka a knihy pohľadávok a záväzkov
- evidenciu majetku
- evidenciu DPH
- spracovanie ročných závierok
- rekonštrukciu účtovníctva
Mzdová agenda
Pri účtovníctve nekončíme. Väčšina podnikateľov totiž potrebuje oveľa viac než len to. Napríklad mzdovú agendu, ktorá za nich zariadi všetky ich povinnosti plynúce z role zamestnávateľa. Každý mesiac spracúvame mzdy Vašich zamestnancov, ale vybavujeme aj ich príchody a ukončenia zamestnaneckého pomeru alebo všetky kontakty s inštitúciami.
Okrem toho v rámci mzdovej agendy zaisťujeme:
- evidenciu zamestnancov
- zhotovenie pracovných zmlúv
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov do sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní
- spracovanie výplatných pások a listín
- potvrdenia pre zamestnancov
- mesačné prehľady a ročné hlásenia
- evidenčné listy dôchodkového poistenia
- zápočtové listy
Daňové priznania
Vaše daňové priznania radi spracujeme v termíne a precízne.
Ponúkame spracovanie daňových priznaní k všetkým nasledujúcim typom daní:
- dane z príjmov fyzických a právnických osôb
- DPH
- daň z motorových vozidiel
- daň z prevodu nehnuteľností a ďalšie.
V oblasti daní ponúkame i kvalitné poradenstvo, zastúpenie pri daňových kontrolách alebo registráciu na daňové účely.
Ekonomické poradenstvo
Pretože sa v oblasti účtovníctva pohybujeme dlhodobo, vieme, čo robiť, aby ste sa v oblasti daní nestratili. Radi Vám pomôžeme s akýmkoľvek problémom, s ktorým za nami prídete, podrobne ho zanalyzujeme a ponúkneme Vám optimálne riešenie. Pravidelne zodpovieme i na všeobecné otázky z daňovej a ekonomickej oblasti alebo riešime bežné problémy, ako je vypracovanie vnútorných účtovných smerníc spoločnosti alebo jednania s relevantnými inštitúciami.